În vederea asigurării bunei desfăşurări a procesului electoral, în perioada 02 - 20.03.2015 Secretariatul tehnic al Consiliului de mediere suspendă programul de lucru cu publicul .
Ca urmare, toate documentele care ţin de profesia de mediator şi de exercitarea acesteia, prezentate personal pentru depunere la registratura Consiliului de mediere, nu vor fi înregistrate.
În cazul în care documentele vor fi comunicate la registratura Consiliului de mediere prin poştă/curierat, fax sau e-mail, acestea vor fi înregistrate în registrul de intrări al Consiliului de mediere după data de 20.03.2015.
Excepţie fac solicitările urgente primite de la autorităţile statului (Ministerul Afacerilor Interne, Agenţia Naţională de Integritate, Ministerul Justiţiei, Ministerul Public) şi actele de procedură comunicate de către instanţele de judecată din Bucureşti şi din ţară, precum şi contestaţiile care se referă la vot, adresate Comisiei de soluţionare a contestaţiilor.
(Art.3 din Decizia ”O” nr.21/19/02/2015)
Secretariatul tehnic